onsdag 8 maj 2013

värme

igår var det riktig sommarvärme ute. Jag jobbade tyvärr, men jag började inte förens kl 14. Vi passade på att njuta av dagen ute tillsammans. Vi tog hojjarna till Lögarängen. Vi lekte i lekparken ett tag och njöt av solen. Men det blåste lite vid vattnet och så var det ganska skräpigt på marken så vi bestämde oss för att åka till Djäkneberget istället och fika. 


 Riktigt mysig dag...synd att man måste jobba. Men innan jobbet lagade Seb lunch åt oss och jag hann sola en sväng på balkongen.

Ellie har ändrats den sig den senaste veckan och bland annat så klättrar hon  mycket mer. (Vi har haft turen att hon vart så försiktigt hittills.) Vilket resulterar i en massa blåmärken, bulor och gråt men hon har blivit mycket modigare.

NÄ nu hör jag att Ellie har vaknat och hon ropar på...ja inte mig utan på sin pappa. hahah Men han är på jobbet så jag får duga.
Nu blir det kaffe och frukost på balkongen.

=)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar