fredag 3 maj 2013

snart helg

Det blev inget Djäkneberget för oss igår, för när vi skulle till att gå hittade jag inte hemnycklarna. Det visade sig att jag glömt dem i bilen tillsammans med min plånbok. Sebbe fick komma hem med dem och sen tog jag och Ellie bilen. Skjutsade  tillbaka Sebbe till jobbet och åkte sedan till Vallbyfriluftsmuseum. Där träffade vi Helene och Albin. Ellie bjöd på kex och stämningen var på topp. Det var riktigt soligt, men blåste halv storm.
Hon är så givmild min lilla tös


Så vi bestämde oss för att gå hem till Helene och fika. Mycket trevligt och barnen fick leka ihop. Ellie visade exempel på hur man kan göra när man vill gå in i väggen!! Knasiga unge.




På eftermiddagen åkte jag och Sebbe och shoppade blommor till Balkongen. Det blev mycket mysigare på en gång! Kommer nog bli fler tripper till Plantagen för att shoppa mer/flera/större blommor. =)
En liten låda
lavendel
Det bästa köpet vi gjorde igår var definitivt en tandborsthållare! Fasiken va jag har letat efter en sådan! Nu är Sebbe den gladaste i familjen. Han har tjatat om en sådan hur länge som helst!! Fin va?!
TADA!!
Nu ska Ellie få Lunch och när hon sen sover blir det solning på balkongen för mig. Skönt! Det är planen, får se om den går i lås!

Ja just det på lördag ska vi på kosläpp i Gäddeholm. Ska bli sjukt kul. Jag har aldrig varit på kosläpp, spännande!!

Snart är det helg...trevlig fredag!

=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar