torsdag 8 november 2012

Halloween

Nu i helgen som var var vi på Halloween fest hos vår käre vän Fredrik Flack.
Eftersom Seb absolut ville att vi skulle vara nått bodigt, så fick det bli Zombie tema på oss. Jag tyckte vi skulle gå som typ Shrek och Fiona, men det tyckte inte Seb var tillräckligt läskigt. Så efter lite pyssel, sminkning och teaterblod så blev det rätt bra. Trots att jag aldrig gjort nått liknande förut. Tänk va bra det är med youtube och lite fantasi!!
Trots att några deltagare hoppas av i sista stund och några fick för mycket av det goda, så blev det en riktigt kul kväll där alla hade lagt ner både tid och möda på sina utklädnader. Nice! Bådar gott inför nästa år!
Vad sägs om min utklädnad, för det är en utklädnad jag ser inte ut så här i vanliga fall!!??


I måndags åkte jag, Ellie, Linda och Olivia till Alvora i Sätrabrunn och firade hennes 1 årsdag! Fasiken va hände med tiden och snart är Ellie också där!!!
Det var jätte trevligt och Anna bjöd på en massa god mat och gött fika! Det missade Seb, som var hemma och var förkyld!!
Dom är såååå söta när dom leker ihop våra små. Alvoras pulka var tydligen en mycket intressant lekplats!
Olivia, Ellie och födelsedagsbarnet Alvora!

 Ellie har även börjat stå helt själv längre stunder nu!! Kanske inte är så långt kvar tills hon går!! =)

Nu ska jag gå och väcka min lilla flicka, som var helt slut efter ett lekpass på Pinglans Öppnaförskola!
Sen kanske vi tar en lång promis i regn/snö vädret till Talltorp och hälsar på Farmor!


Ha en trevlig dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar