tisdag 27 november 2012

Mat eller gråt??

Idag stod jag och gjorde mig till och rullade köttbullat till dottern. Till en början verkade det gå hem, men sen började hon kasta allt på golvet. Grinade högre och högre...för att sedan med stor möda börja massera in det i ansiktet! Hon som brukar älska ALL mat. Tillslut, efter mycket prövande av mitt tålamod, tog jag maten och mosade den till en fin massa...det funkade inte heller. Då tog jag den och gjorde köttfärspure av den...men det gick för fasiken inte heller!
Undrar om  kryddningen till köttbullarna inte passade damen ifråga idag, men det tror jag inte.
Kanske är det den där tanden som tittade upp under natten som spökar. Hon har fått en ny liten vit gadd i underkäken. Det kanske gör ont att äta?? Vad vet jag. Jag väntar med spänning tills nästa matning! Håll tummarna att det går bättre!! =)


Mmmmm.... gott med köttbullar, eller????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar