torsdag 22 november 2012

denna vecka

Den här vecka har vi mest bakat kakor men vi har också hunnit med en massa annat. Vi har bla firat Olivias 1 årsdag, blivit bjudna på middag, lekt på Djäkneberget, vart snoriga, bakat mera kakor, lagat god mat, lekt på Pinglan, shoppat loss på stan, köpt hallmöbel och lampor OCH idag var Ellie med i Tidningen!!
Här kommer lite av veckan i bild!

 Hos Olivia, Middag, Lek & snorigt barn äter kex!

Kakor, Kakor, mat och lite Kyckling!!


Pinglan ,Pinglan , Pinglan!!!!

 Sist men inte minst hade Farmor skickat in en grattis hälsning till Ellie i tidningen!! (skorpan)

Dagen D närmar sig med stormsteg!! På lördag fyller hon hela 1år!!! Vart tog tiden vägen???

Ja just ja... vi fick även hem vår beställda BIGBOY!! Det tråkiga i det hela är att jag hade glömt bort att jag beställt den och istället köpt en riktig säng till Ellies rum. Men men den blir säker kul ändå...jäkligt stor var den iaf! HAHAH  Vart fasiken ska vi ha den????


Nu blir det soffhäng med Seb!!

Go`kväll!  =)

2 kommentarer:

  1. Tack för idag!
    Vad fin den var, säcken. Kanske ska beställa 1 sådan jag med... Och tänk att hon snart blir 1 år, stora tjejen!

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Ja men den va mycket större än jag föreställt mig. Om man inte vill ha den framme,vart gömmer man den då?? Vi har inte nån sååå stor garderob att gömma den i. hahahha Lyxproblem!

    SvaraRadera