tisdag 13 november 2012

Barnbaciller blir min död!!!

Helgen började ju såå bra. Efter att Ellie fått leka med sina vänner på dagen bestämde vi mammor oss för att vi skulle leka på kvällen. Så vi tog och träffades hos Linda, snackade en massa och drack vin. Det var en mycket trevlig början på helgen tycker jag! Tack för det Linda och Linda ..måste vi göra om snart!!
Efter det gick det bara utför...jag har nu inte lämnat hemmet sen i fredags natt pga feber och magsjuka! Jävla barnbaciller!!!!  För jag antar att det är pga barnbaciller jag är sjuk. Innan Ellie kom och innan jag började hänga på en massa öppnaförskolor med andra barn, var jag ALDRIG sjuk!!  Jaha det är väl så här det kommer att vara numer!! Barnbaciller är tydligen för mig vad kryptonit är för stålmannen!!
Nu hoppas jag att jag tillfrisknar snart, för Ellie börjar tycka att jag är den tråkigaste personen på jorden. Hon hittar på fler rackartyg för varjedag jag är sjuk, saker som förut inte ens vart intressant är plötsligt jättekul att ha sönder, pilla på/i, ta itu och finfördela! Allt för att få min uppmärksamhet och att jag ska komma springandes!! Det är tur hon är så förbaskat söt min lilla marodör!!

Nää nu sover hon så jag ska göra detsamma! 


P.s Om det är nån som undrar, så blev Sebs första farsdag inte så jätte lyckad, eftersom mamman inte lyckades styra upp nått ordentligt! Seb verkar ganska lycklig ändå och det kommer ju alltid  fler farsdag(ar)!!

Tack o go`natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar