fredag 26 oktober 2012

tandgnissel

Idag har jag hunnit både dammsugit hemmet, storhandlat på ICA Maxi och gått på promenad innan Seb kom hem. Allt detta trots att Ellie vart jätte grinig och tjutit på mig mest hela dagen!! Jag är bäst idag helt enkelt!!

Ellie har börjat med  nått hemskt! Gnissla tänderna!!!! Ohh fyyyyyyyyy fan va otäckt det låter.
Både jag och Seb får rysningar över hela kroppen och ingen vill va i samma rum som henne när hon håller på. Vad fasiken ska man göra åt detta?????  Jag mår psykiskt dåligt av detta ljud!!  Hoppas hon slutar med detta påfund snarast, annars vet jag inte vad jag gör!!

Nu till nått mycket trevligare!
Just nu ligger det kött och marineras i köket. Ikväll ska vi nämligen äta helstekt fläskfile, potatis- och jordärtskockspuré och rödvinssås. Till efterrätt blir det chokladfondant med vaniljglass och hallon!! Muuummssssss!!! Hoppas verkligen det kommer bli lika gott som det låter! =)

Nu ska jag gå och joina min familj i krambrottningen som pågår i hallen!!
Hoppas alla får en trevlig helg



P.s  Igår kom den första snön för i år, inga mängder med ändå! Det låg endast kvar lite snö i de allra skuggigaste "hörnen" idag!

1 kommentar:

  1. oh lät som en god meny hemma hos er.

    Vet dock inget om tandgnissling. Hoppas du får svara av någon annan

    SvaraRadera