fredag 19 oktober 2012

Fredag

Det sjukt tråkiga och regniga vädret fortsätter. Jag som tänkte gå på lååång promenad idag. Kanske blir det en ändå, fast med regnställ på. Har ju inte brytt mig så mycket om vädret de senaste dagarna, då vi bara vart inomhus på Pinglan. Men nu vill jag ha lite frisk luft!!!

Idag skull vi ha badat på badhuset, men planerna ändras ibland. Vår lilla tös verkar ha fått öronproblem, så vi måste ställa in de roliga badplanerna. Hon grinar och tar sig på ena örat, inte det vanliga "ta sig på örat av trötthet". Ska hålla extra koll så hon inte får högfeber.

Ikväll ska vi äta Fiskgratäng med torsk, räkor, vittvin och parmesanost. Gott gott gott!!Jag har TOKlängtat efter räkor i flera dagar!!!!

Nu ropar Ellie på mig så nu måste jag sluta skriva.

Hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar