onsdag 24 oktober 2012

11 månader

idag blir Ellie hela 11 månader. Endast en kort månad kvar tills hon blir 1år gammal. Endast en kort månad kvar att gå ner alla dessa kilon som inte fanns innan Ellie!!! Ojojoj..hur gick det här till??? Nån som kan trolla bort lite "deg"??
I och för sig är det väl skit samma om man inte ser ut som innan...jag är ju inte riktigt som innan!!
Jag är större, bättre, lyckligare och rikare i livet tack vare Ellie och Seb! Ibland också oroligare och räddare att nått eller nån ska göra dem illa(den oron kommer man nog ha hela livet).
Men framför allt är jag otroligt stolt att jag och Seb lyckades skapa denna perfekta lilla varelse, som frodas och utvecklas till en underbar liten tjej mer och mer för varje dag! Underbart!!!

Nog snackat,det enda jag skulle skriva idag var..GRATTIS min älskade lilla plutt på 11 månaders dagen!!!

Charmtrollet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar