lördag 7 december 2013

Massage och ny energi

Förra julen fick jag 2 presentkort på kroppsbehandlingar på Klockartorpets hälsocenter och spa. Igår gick jag dit för första gången. Det blev en Gravidmassage.

För gravida 50 min  650:-
En behandling från topp till tå för den blivande mamman. Under behandlingen får du sitta i ett härligt fotbad medans dina axlar masseras. Fötterna peelas med en uppiggande mineralskrubb till följd av en fotmassage med en svalkande fotkräm. Avslutningsvis ges en ansiktskur och en handmassage.

Det var sååå skönt. Jag fick även en ansikts-och skalpmassage som inte var av denna värld. Efter kuren fick jag tillgång till anläggningens spa-och relaxavdelning. Snacka om att det var avslappnande. Precis vad jag behövde. Det bästa med allt är ju att jag har ett presentkort kvar OCH kan alltså göra detta en gång till innan jul. Härligt!

Nu har jag laddat upp mina batterier och kan förhoppningsvis hantera vår alltmer bestämda och bossande dotter med mer tålamod och ny energi. 

Nu ska vi strax packa in oss i bilen och fara till Stockholm. Vi ska spana in min brors och Helins nya hus och gosa med lilla Filip såklart. Har vi tur kommer även Lisa och Ruth dit och hälsar på.

Ha en Trevlig Lördag!!

=)

2 kommentarer:

  1. Åååååååh det där ska jag unna mig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det tycker jag definitivt att du ska Linda!! Det var superskönt, speciellt nu när man är gravid. =)

      Radera