torsdag 12 december 2013

Hos Filip och söndagsmys

I lördags tog vi bilen till Stockholm och hälsade på Ellies kusin Filip och hans föräldrar i deras nya hus.
Trots att dom precis flyttat in var det jättefint och jag tror dom kommer få det supermysigt där.
Vi spanade in tomten,huset och alla Filips grejer. Sedan bjöds det på lunch innan Ruth och hennes föräldrar David och Lisa kom och hälsade på. Så kul att träffa dem igen, sist vi sågs var på midsommar, alltså alldeles för längesedan. Lisa var så fin i sin STORA mage. Det är så sjukt mycket större denna gång än med Ruth. Nu har hon bara 2 veckor kvar(25 december är hon beräknad till). Spännnade! Jag har satsat på Lucia alltså 13 december. =)

Söndagen spenderade vi hemma och adventsmös. Det var 2 st som var trötta mest hela dagen.
Vi försökte även få till ett fint foto på vår dotter, med lite julkänsla i. Det visade sig inte vara det lättaste, jag hoppas vi fick åtminstone ett bra kort som vi kan använda. Tanken är att även vi ska föröka få iväg några julkort detta år. Vi får väl se hur resultatet blir. =)
Tröttmössor
Minen som säger: Om ni inte mutar mig med choklad tänker jag inte va med!!!
Dom är rätt goa -min lilla familj!

=)

1 kommentar:

  1. Ja ni är fina alla tre (fyra). Puss på er! // svärmor-farmor-mamma Kristina

    SvaraRadera