torsdag 4 april 2013

Trotsar sjukbacillerna

Idag var det ytterligare en dag av strålande solsken. Ellie och jag är sjuka. Men som det brukar vara med små barn så märker man knappt att de är just sjuka. Så vid 13.30 fick jag nog och tog med Ellie till min mormor och morfar. Mina kusiner Thea och Per va där med sina föräldrar och hunden Rebell såklart. Vi hängde ute på den sjuukt soliga och sköna altanen. Härligt värre för både en utråkad Ellie och mig.
Lämnade även in bilen på besiktning och det gick över förväntan och blev inte på långa vägar så dyrt som jag trott. Ett till härligt värre! Toyota is tha shit!! :-)

Ellie i hennes nya gummistövlar, Rebell och gammelmormor
Morbror Janne och hans fru Marie
Rebban och Ellie

Min söta prinsessa

Jag lyckades idag även fynda en Jacka och ett par skor till Ellie för nästan inga pengar alls och igår fyndade jag ett par Tretorn gummistövlar på stadmissionen för 40 spänn. Sjukt bra och miljövänligt!! =)

Nu ska jag så och sova bort min förkylning.

=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar