onsdag 10 april 2013

Jobb och sjuk

Nu är min första "hela" arbetsvecka gjord. Skönt!! Det går riktigt bra att jobba trots att jag saknar familjen massor OCH är lite sjuk. Det går speciellt bra när Seb skickar kort på vad dom gör om dagarna. Fast då vill jag ju iof bara köra hem och mysa tillsammans med dem. Skönt att det bara är 2 dar i veckan jag behöver vara där just nu. Fast jag har ju redan börjat funderar på att jobba tre dagar i veckan. Tror inte seb skulle ha nått emot det. =)
mys och fika i solen på balkongen
med solbrillorna på
Förkylningstiden fortsätter här hemma. Ellie är fortfarande snorig och låter inte bra i lungorna men hostan är nästan borta och febern med. Jag är inte heller frisk än..ska till farbror doktorn i eftermiddag eftersom jag förmodligen har bihåleinflammation. Det är INTE så skönt i fejset just nu.
Hoppas på medicin och snabb tillfriskning...det kan ju inte va bra att ha feber till och från i över 2 veckor.!
 

Seb är hemma idag och hjälper mig ta hand om Ellie. Jag är såå glad att jag har honom han är ju en av världens finaste, omtänksamma och goaste sambos. 
Nu blir det förhoppningsvis lugnt bus och mycket mys resten av dagen. 

=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar