fredag 5 april 2013

tvättstuga, leksak och mat

Idag har vi haft tvättstugan hela dagen. Det behövdes eftersom en massa saker kräktes ner under veckan. Medans tvätten torkade gick jag och Ellie ut i det fina vädret. Bland annat så gungade vi i en "ny " lekpark, jagade en katt, åkte rutschkana och charmade gamla tanter. Så jäkla skönt ute nu....och skönare kommer det att bli. Härligt!!
Alltid spännande i tvättstugan
Värsta snorbubblan dök upp när hon garvade i gungan.  Inte helt kry än, men kul ändå!

powerwalk
Efter lekparken gick vi till affären och hämtade ut Ellies nya leksak. En fin blå och grön trehjuling.
Den nya leksaken
Den testades så fort pappa Seb kom hem.



Det verkar ha blivit succè. Vi tog en tur runt kvarteret, handlade på konsum och Ellie vägrade gå av. hahaha



Efter promenaden verkade Ellie må bättre. Hon gjorde nått hon inte gjort på hela veckan. HON ÅT MAT!

 Hoppas verkligen det fortsätter så här. Har vi tur kanske hon är frisk imorgon. Hoppas hoppas!!!

Nu ska jag ta och smaka på min STORA wirre som Seb hällt upp till mig. Hoppas den dödar alla bakterier och gör mig helt frisk och kry tills imorgon! :)

Ha en bra kväll.

=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar