tisdag 2 april 2013

På jobbet igen!

Idag jobbade jag min första dag på 1,5 år. Det gick över förväntan och jag blev inte jätte trött och less. Trots att jobb ångesten höll mig vaken största delen av natten.

Ellie var efter 3 dagar med 39 graders feber äntligen feberfri idag. Men lyckan blev kortvarig. När jag kom hem från jobbet kräktes hon. Trodde först det va pga allt slem/snor som hon kräktes. Men en stund senare kommer hon fram till mig, gnyr lite och kräks sen ner hela mitt ben, golvet och sig själv. Stackars stackar liten!
Hon äter inget heller. Eller jo 1 flaska välling på morgonen och kanske en halv på kvällen och så har det vart i 4 dagar nu. Tur hon har ätit så bra innan så hon har lite att ta av.
Nu önskar jag och Seb att hon sover gott och att hon vaknar och är friskare imorgon bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar