torsdag 4 april 2013

soligt ute ,tråkigt inne

Idag hade jag tänkt att vi skulle gått till lekparken och lekt. Eftersom Ellie verkade friskare igår och jag också kände mig okej. Men dagen har inte börjat så bra. Jag känner mig trött, snorig,hostig och allmänt illa. Ellie hon verkar inte bättre hon heller, matvägrar igen och grinar för minsta lilla och hostar och snorar i ett.
Jag vill va ute i det fina vädret!!! Såå jäkla trött på va sjuk!!
Det jag undrar mest av allt är hur fan seb har klarat sig undan den här förkylning från helvetet??? Han blir ju alltid sjuk!!(ja jag är bitter)  Både hans och min familj blev ju sjuka. Påskmiddagarna bestod mest av snytningar och hostningar från alla håll och kanter. Så att seb fortfarande är frisk kan ses som ett mirakel! Men hans (o)tur kommer kanske, men jag hoppas att han klara sig denna gång!!

Nu ska jag istället för att gå ut i solen krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet!!

Hoppas ALLA har det bättre än jag just nu!

/bitter fittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar