onsdag 9 januari 2013

Vardag

Vardagen har slagit till igen. Efter 3 och en halv vecka med Seb ledig, så är det faktiskt lite tråkigt att vara själv hemma ! Tur att Ellie är så glad och  full av energi så det smittar lite till mig också! =)

En jäkla massa dregel blir det!

Tur för mig och Ellie är det också att Albin och hans mamma är friska, krya och numer bor i Västerås. Så nu kan vi leka, mysa och hänga tillsammans så ofta vi vill!!  =)
Ellie förklara för Albin hur allt går till i Världen!
Albin har en massa Leksaker
En glad kille i leksakslådan!!

 Idag tänkte jag överaska seb med att ha plockat ner granen när han kommer hem(om jag hinner). Ja jag vet att de flesta tycker att man ska ha städat bort julen redan, men det är ju så mysigt!!

Har hunnit med att laga 12 burkar mat till Ellie idag. Det går ju åt så jäkla mycket matburkar nu förtiden. Köpa färdiga burkar är ju inte direkt ekonomiskt!! Laga mat med henne runt benen är ju inte heller helt lätt. Men man blir ju ett proffs på det mesta nuförtiden!!

Nä nu ska jag ta tag i den där granen!
Ha en bra dag!

=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar