torsdag 10 januari 2013

städa

klockan är 14 och jag har inte hunnit klä på mig än!
Idag har jag iaf hunnit städa bort all jul och dammsugit, moppat, dammat och plockat fram det icke juliga igen! Det doftar härligt här hemma nu, men tomt blev det. Nu måste vi ut och shoppa nya inredningssaker och blommor, inte helt fel!! =)
Har även tagit bort benen på våran säng, eftersom jag vaknat en massa nätter och trot att Ellie trillat ner på golvet! Men va fan hon sover ju inte ens i vår säng, aldrig!! Hur funkar min hjärna egentligen??! Men hon leker i den ibland, så för att bli lite lugnar är nu benen borta. Sängen blev sjukt låg och ful, men vad gör man inte för att stilla sin oro!!
Nu ringer det på dörren....vem??

Dammsugaren är ok när den inte är på!!
Jaha....fick visst spontan besök av mamma och Rebell. Trevligt trevligt!
Ellie blev tok attackerad med pussar från Rebell. Hahahaha Hon måste börja försvara sig bättre!
puss puss



Nu blir det till att laga köttfärsås. Hoppas den hinner bli klar tills seb kommer hem, så vi kan äta och sedan fort dra till gymmet. I tisdags när vi var där vid 19 var det sjuuuukt mycke folk! Det brukar max vara 10 pers där samtidigt annars. Det måste bero på alla nyårslöften, så i mars är det som vanligt igen! haha

Ha en bra dag!

=)






1 kommentar: