tisdag 29 januari 2013

badbalja

Eftersom vi inte har nått badkar(än) och för att Ellie älskar att bada, så åkte jag och köpte en STOR badbalja till henne igår. Vi invigde det så fort vi kom hem. Det verkar vara en jätte hit, hon var helt vild, plaskade,hoppade och stänkte överallt! Det bästa var att till och med jag fick plats i den!!


För övrigt gick jag ner på stan i förmiddags för att fixa min glasögon(som Ellie råkat fått tag på) och det var super halt ute. Jag halkade 3 gånger och blev nog lite ofrivilligt vigare på kuppen! Trots isen och halkan kändes det ändå liksom vårigt ute(härligt). Snacka om lurad, de lär ju dröja ett tag till innan det är dax för den riktiga våren att komma!

Nu ska även vi luncha!

Ha en trevlig dag

=)

3 kommentarer:

  1. Vart har ni hittat baljan? Ser större ut än dom jag hittat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror det var på Överskottsbolaget eller på Bauhaus kostade runt 100-150 kr. :-)

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera