fredag 11 januari 2013

krax krax

Igår kväll började jag känna av halsont. Så efter att ha städat hela dagen och sedan tränat, så hamnade jag i säng redan kl 21.Vaknade imorse kl 08.30! Efter nästan tolv timmars sömn är jag fortfarande trött, OCH låter som en "knäckehäxa" på rösten! hahah
Hoppas verkligen jag kryar på mig under dagen, för nu är det ju helg och det är ju då som allt roligt ska hända!
Det bästa med att ha tagit bort benen på sängen är att nu kan jag ligga här i hela dagen och krya på mig. Ellie kan komma och gå som hon vill, och jag behöver inte oroa mig lika mycket. Lite minus är det ju att man inte kan blir lämnad ifred, hon klättrer hela tiden upp i sängen och slår/trummar på mig. Vafan är jag verkligen sååå lik en bongotrumma???

Nå nu blir det en stor kanna Te med ingefära i, har hört att de är bra!

Ha en  bra dag!!

=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar