fredag 10 augusti 2012

Hej hej!!



Jag startar väl min blogg med ett litet axplock av bilder från sommaren. Några kort med mig,min familj och vänner. =)
                                                                          Skansen




                                                                     Kolmården


                                                                  Rebeccas student

                                                                    Midsommar i SätraBrunn




FiskeTävling med Pär

Man tager vad man haver.   ;)

Sommarens sötaste tillskott.

Mina kusiner är barnvakt

undra om det är kallt???

Grill hos Björn o Milla

pappa dotter mys

jagar kantarell

Den nyaste jag känner. =)
Lite av sommare med oss..det kommer mer för den som vill. =)
Ska fundera lite på vad som skall skrivas här på bloggen,eller så jag skiter i o fundera o bara kör på!  ;)
Nu ska vi kolla film o mysa här. Go kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar