torsdag 30 augusti 2012

Nya nycklar

Nycklarna till nya hemmet är nu i våra händer..vi var dit o kollade läget idag. Nu väntar jag bara på att nån "braig" tapetserare ska rulla upp några nya tapeter, för det som satt där va verkligen skitfula!
Måste fixa taket i gamla lägenheten också, den karlen som målade taket visste fan inte vad han pysslade med. Ja det var en karl, men han såg ut och lät som en kvinna! Borde ha blivit misstänksam redan då. Taket har numera ett spräckligt och flagnande mönster! Trots att det inte va jätte länge sedan det målades!
Ja lite nere är jag...en era är över, Lina & lägenhetens saga blir ett minne blott. Men förhoppningsvis kommer vi trivas o må supertoppen i nya lyan också! No doubt about that!!

För övrigt har vi vart på babysim i dag igen. Måste numer hymla med det. För min far är så entusiastisk och vill så gärna följa med och fota våran lilla tösabit när hon "dyker"! Han verkar tro att hon är värsta dykproffset a la Anna Lindberg och kan hålla andan och simma runt själv. Fast jag har berättat för han att "dyket" är typ 2 sek under vattnet och absolut inget spektakulart, ÄN!! Jaja...pappor blir väl kanske sådär när dom förvandlas till morfäder!
Kommer faktiskt inte på nått mer att skriva...kan ju ha nått med att göra att jag nuförtiden är så sjukt seg på kvällarna! Tänker försöka tigga till mig lite massage och en (förhoppningsvis) bra film. Vi brukar inte vara vidare bra på o välja bra filmer. Hoppas hoppas på ikväll!

Go`kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar