onsdag 29 augusti 2012

Barnasinne & Tom Tits

Åh fy fasiken va kul vi haft idag. Ja eller åtminstone jag, min andra hälft har inte lika mycket barnasinne kvar som jag. Vem fan har sagt att man måste bli vuxen bara för att man blir just vuxen??? Jag kan fortfarande bli sjukt sugen på att springa in, klättra upp och kasta mig nedför en rutschkana när jag går förbi en lekpark. Eller som häromdagen när vi var på ett sånt där stort lekland för barn...Vem var mest leksugen?? Jo jag. Jag hade med lätthet kunnat leka bort både 1 och 2 timmar. Fan va tur att jag skaffat barn.... Väx upp fort nu Ellie, så mamma får leka!
Idag har vi spenderat nästa hela dagen på Tom Tits. Så jäkla kul, för vuxna som barn! Jag såg förövrigt typ 3 småglin där resterande 50 pers var vuxna. Med andra ord var det ganska öde och barnfritt just idag... tur för oss!!
Fångad i en stormvind!!!

Efter en bra dag måste man ju fatta att kosmos måste ha tillbaka sin balans. Så när vi kom hem visade Ellie hur en skrikande övertrött bebis verkligen kan låta. Vi är ju inte jätte vana med det, så vi har inte utvecklat nerver av stål! Det har lagts på listan över saker att jobba på...TÅLAMOD!
Till slut slocknade ändå vår lilla kämpe i pappas famn!

Det var vår dag. Nu blir det ett glas vin och slapp i väntan på Mr sömn!
Ses i morgon världen å då är det dax för babysim igen!

1 kommentar:

  1. Haha, hon är iaf en mästersovare när hon väl somnat :)

    SvaraRadera