fredag 28 juni 2013

Torsdag bilbesiktning och lek

Igår körde jag och Ellie drop-in besiktning på bilen. Det gick lysande trots lååång väntetid. Ellie var turligt nog på sitt allra bästa humör och charmade "nästan" brallorna av besiktningskillarna. Bilen gick igenom utan minsta problem. yeeay! Nu kan vi dra igång projekt -sälja Toyotan!
på väg in i besiktningen ...Ja Ellie kör!!
Efter besiktningen for vi ut till Tortuna, där Olivia med familj fått låna ett hus. Det lektes, pussades, kivades och käkades en massa. Super trevligt som vanligt. Våra små hjärtan börjar lite smått att leka med varandra och inte bara bredvid varandra. Dom är så söta.
IMG_1981
Puss på Smilla

IMG_1992
Jag "snodde" korten från Lindas blogg då jag inte tog ett endaste själv för ovanlighetens skull. 
Jag är såå toksugen på ett alldeles eget hus, NU! Men vi ska vänta en liten stund till tydligen. Men titta och drömma kan man ju alltid göra!!

Nu ska jag gå och vattna blommorna och kolla hur det går för vår STORA tomatplanta och sen ska jag drömma om hus!!

=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar