tisdag 4 juni 2013

Tisdag

Idag gick jag och Ellie till Djäkneberget kl 09.00. Vi hade bestämt träff med Linda och Smilla i lekparken. Det var roligt att ses igen, det går alltid för lång tid mellan dessa träffar.
Det var inte alls lika varmt och skönt ute som det vart de senaste dagarna. Jag var tvungen att ha både mössa och jacka på Ellie.

Medans vi var på Djäkneberget var Seb på förskolesamtal på Nordanby. Ellie ska börja på den förskolan i höst. Har inte hört om allt som sas än, men på Seb så verkade iaf helhetsintrycket bra. Han får berätta mer sen.

Innan jag for till jobbet idag hann jag med att köpa ett par nya sandaler till Ellie. Söta tyckte jag och nu slipper hon förhoppningsvis få så sjukt varma fötter i sommar.


Nä nu är det dags för Lunch här på jobbet.
Ha en trevlig kväll.

:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar