torsdag 6 februari 2014

v 41 proppen

Nu är vi i vecka 41 eller exakt 40+3. Får se när det händer. 
I morse precis innan Ellie åkte till dagis gick iallafall proppen. Så nu får vi se hur många timmar till dagar det tar innan det sätter igång. I väntan på bebis blir det idag soffhäng till den längsta filmen jag kunde hitta. dvs Schindlerslist. Har velat sett den i många är, men det har liksom aldrig blivit av. 

Börjar faktiskt ledsna lite på att vara gravid nu, trots att det är rätt skönt att bara vara. 

Ha en bra dag

=)

1 kommentar:

  1. Hej hjärtat! Du är med mig i tanken ständigt dessa dagar. Kram till dig och Sebastian. Jag har bilen till jobbet idag och imorgon jobbar jag hemifrån och har då bilen hemma så jag kan snabbt rycka ut om det behövs. Annars hämtar jag Ellie från förskolan imorgon kl 14 om ni vill. Puss å kram. // svärmor

    SvaraRadera