tisdag 4 december 2012

Nyklippt och tandfin!

Igår tog jag mig i kragen och gick till frisören. Detta är andra gången sedan Ellie kom som jag gått till frissan. Varför går jag inte oftare, när så lite kan få mig att må så bra?? Håret känns ju fantastisk friskt och skönt och jag känner mig lite extra fin! Härligt. Så nu är det bara färgen som ska försökas fixas ....råttfärgat är ju inte direkt supersexigt?

Idag har jag vart hos min "braiga" tandläkare Fredrik Haddad. Jag fick godkänt och slipper laga eller fixa nått. Tur(eller skicklighet)! Jag slapp dock inte betala nått. 360 spänn för mindre än 15 minuter och utan tandvårdsbidraget hade det blivit 300 kr till! Det är rätt dyra minuter. Det är Tur att han är så förbaskat trevlig och bra. Han förklarar, pekar och visar allt han gör så det blir intressant. Det känns lite som om man får vara med och undersöka sig själv.

Så nu är både mitt hår och mina tänder välmående! Kanske ska fortsätta med resten av kroppen idag...hmmm kanske ett fotbad och lite nagelvård? Hoppas Ellie håller sig hyfsat lugn så jag hinner fixa och trixa! Kanske kan muta henne med ett skumbad?! Tror Seb skulle gilla att hans tjejer mår lite extra bra och är glada när han kommer hem. =)

Hoppas alla får en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar