fredag 14 december 2012

Magsjuka eller bara en rap som gick fel???

En STOR spya i sängen, det var vad jag fann i Ellies rum i morse. Stackar lilla barn! Hon hade krypt omkring och vispat runt allt i HELA sängen och såklart delat med sig till alla gosedjur!
Funderade på om hon är magsjuk, men hon verkar hur frisk som helst. Efter en dusch och frulle, så verkar hon nästan gladare och piggare än vanligt! Jag fattar inget!?? Var det bara en  rap som gick fel??  Eller?
Hur som helt så fick jag packa ihop ALLT i sängen och springa ner till tvättstugan(som som tur var va ledig) igen. Jag som tyckte det räckte med städning/tvättning från igår!!

Varning för äckelbild!!



Man skulle kunna tro att det är Nallen som har spytt!!!

Dom gör vad dom ska iaf!!

Nu hoppas vi att det stannar vid den 1:a spyan och att det inte är kräksjukan! Hoppas hoppas hoppas...att det inte smittar! 

Ha en bra dag!

=)

2 kommentarer:

  1. HUR MÅR NI? Hoppas att det inte var kräksjukan! Kram

    SvaraRadera
  2. Vi mår toppen. Ingen kräksjuka som tur var. Googlade lite och läste att vissa barn kan kräkas när de får tänder. Det är tänder på g upp,så jag hoppas kräkan berodde på det. men men de e bara en gissning. Kram

    SvaraRadera