tisdag 11 november 2014

Tilda 9 månader

Idag var jag och Tilda till BVC. Hon utvecklas och växer som hon ska. Lite chockad blev jag allt idag, då vi jämförde Ellies kurvor med Tildas och såg att Tilda nu väger mer än vad Ellie gjorde vid samma ålder. Idag vägde Tilda 10,1 kg och var 74 cm lång. Jag som inte alls tycker Tilda ser lika knubbig ut som Ellie gjorde.(hon var ju en riktig liten köttbulle). Men muskler väger ju mer än fett å Tilda är ju stark som få, så kanske inte nå konstigt ändå.
Tilda 9 månader

Ellie 9 månader
På farsdag tog Tilda sina första stapplade steg alldeles själv. Inget som såg helt lätt ut, men hon gick i alla fall några steg. Det kommer nog dröja ett tag till innan hon börjar gå själv och helt utan vår hjälp dock, men vad gör det när hon är så sjuuukt snabb på att krypa!?!




Ellie och Sebbe för nått som känns som 1000 år sedan!! Men strax över 2 år sedan


Opps....nu börjar visst min tvättid, nu måste vi sluta!!!

Ha en bra dag!

=)




1 kommentar:

  1. Heja Tilda! Fina foton på fina ungar. Och på min fina gosse ... Puss å kram från farmor/mamma/svärmor Kristina

    SvaraRadera