torsdag 7 februari 2013

lite från veckan

Idag hade jag lite tråkigt, så istället för att typ städa eller nå annat vettigt. Målade jag en tavla till Ellies rum..Hade dock ingen vidare fantasi, men kul var det. Ser tyvärr  ut som en 5-åring gjort den. Det blir en perfekt present tilll seb på 30-årsdagen. hahahaha NOT!

Detta "konstverk"sitter numer på väggen i Ellies rum

 Tidigare i veckan var jag ute och käkade,drack vin och snackade en massa med "morsorna". Vi var på Nya Hattfabriken och maten var jättegod, men sällskapet var ännu "goare". =) Måste vi göra oftare!!
maten som serverades var riktigt smarrig!!!

I söndags när vi gick och matade änderna (med färskt baugette och mariekex) fick vi sällskap av en "andskeptisk" Olivia och hennes mamma. Våra tjejer fattar inte riktigt poängen med att "gå och mata änderna", de ville helst äta  brödet själva!!hahah





Denna vecka har jag hunnit/orkat med att fylla upp frysen med matburkar till vår hungriga dotter!
De är ju rätt snabbt gjort bara man tar tag i det. Kanske ska börja göra lika till oss. Undra om seb skulle bli glad av att bara få en Semperburk till middag?!?   =)  
3-rätters


Nu ska jag gå och plocka upp mitt lilla monster ur sängen, så vi kan käka mellis!

MAT monster!!


 Ha en trevlig dag!

=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar