lördag 1 september 2012

nya lyan

Vi har spenderat mesta delen av dagen på IKEA...rotat bland saker o tänkt ut hur vi vill ha det i nya lyan. Det gick ju sisådär! Jag o Seb var inte riktigt på samma nivå idag. =)
Men men...innan det hittade Seb faktiskt det han var ute efter, alltså whiskey till sin 30 åriga vän. Grattis Jonas, nu kan du få fin whiskey fylla!
Efter att jag inte hittade mig några löpardojor, tog vi bilen till nya lyan. Bäbissäkrade den efter bästa föråga. Börjar trots allt kännas ok att flytta dit!

Nu ikväll, efter att ha krypit omkring på en (för henne) enorm yta, somade vår lilla tös redan kl 20 i åtta!!!! VA är det så här livet kommer bli!! Jag är lycklig på riktigt! (Å ja jag vet att allt ändrar sig sjuukt fort med bebis) men låt mig få invaggas i en falsk trygghet en liten stund iaf!

Igår kollade vi på film..ja å som vanligt blev det lite fel. Men igår blev det BRA fel! Vi skulle kolla på skräckis (alla som känner mig vet att jag är världen mes när det kommer till skräckisar). The cabin in the wood...hade fått hört att den va sjuukt sevärd, läskig och allmänt bra. Vilken flopp(tur för mig) den var inte läskig alls, inte dålig heller för den delen....bara lite "mes läskig".
Sedan kollade vi på Just friends, en komedi från 2005 med Ryan Reynolds. Sjuukt rolig, skrattade en massa, åhh han e ju inte sjukt ful o kolla på heller. Så filmkvällen igår blev faktiskt ganska lyckad ändå!!!

Nu efter några omgångar Buzz ska vi snart gå o suzza  här i hushållet!
Hoppas ni haft en trevlig fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar